Victorias dag

27 mars 2013


Victoria är min absolut bästa vän. Vi gick i samma klass under gymnasietiden, men det var inte fören sommarlovet till vårt tredje år som vi faktiskt började lära känna varandra. Tillsammans med ett gäng tjejer flög vi ner till Paris i en vecka, och Victoria och jag blev de två som fick dela på bäddsoffan. Sedan dess har vi i princip varit oskiljbara.

Hon är en sådan fantastisk kombination av alla de ovärderliga egenskaperna en vän ska vara sammansatt av. Hon är den uppriktigaste personen jag känner, är fantastiskt omtänksam, har en massa dolda talanger, och är tveklöst den ultimata resekamraten. Och det allra bästa är att vi kan sitta i timtal och samtala om det viktiga här i livet (Harry Potter, Doctor Who och Sherlock). Allra helst över en flaska rött på Bella Italia på Argyll Street 

Så, ett fyrfaldigt leve för Victoria på hennes stora dag!


2 kommentarer:

  1. Annnneeelie, vad glad jag blir och varm i hjärtat! Finaste jag läst! Du är den bästaste bästa av bästa! <3 <3 <3

    SvaraRadera