Femtonde april

15 april 2013

Hipp, hipp, hurra på min dag! Denna regniga, färglösa måndag fyller jag hela 21 år- något som min hjärna har oerhört svårt att förstå (jag känner mig liksom fortfarande 18 i hjärtat). Fy satan vad åren passerar förbi snabbt. Är det verkligen ett helt år sedan jag satt i en Londontaxi och hade en smärre panikattack över att mina tonårsdagar var över? Jösses.

Hittills har dagen varit prima. Har blivit väckt med frukost och sång, kollat på det senaste avsnittet av GoT, och strosat ner på stan för att födelsedagsfika med Max. Ikväll ska vi fira med min polska favoriträtt (Kotlety Schabowe) och tårta. Ska bli så fantastiskt gott.

Ha en fortsatt fin femtonde april, mina vänner! 


4 kommentarer:

  1. Åh. Stort grattis i efterskott! Hoppas att du hade en alldeles makalöst härlig födelsedag. &oroa dig inte, man känner sig fortfarande som 18 - oavsett hur gammal man är. :)

    Grattis igen!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så hemskt mycket! Det hoppas jag verkligen, inte lätt det där med åldersnoja ;-)

      Radera
  2. vilken vacker bild !
    och fint att se någon som
    lämnat en så härlig kommentar..
    tack ! och en go’ helg till Dig..

    kram,
    hannah

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh, tack så oerhört mycket! Kram :-)

      Radera