Höstsommar

15 september 2013

Hur underbar är inte den här tiden på året? Och att just denna sommaren klamrat sig fast ända in i mitten av September är ju alldeles magiskt!

Ikväll far jag och Ellen iväg till Budapest. Ingen av oss har varit där tidigare, så vi ser något otroligt mycket fram emot att få utforska en helt ny stad, äta en massa enastående kokkonster, fynda kameror, och dricka ALL THE BEER. Om ni har några Budapest-tips så får ni mer än gärna lämna en kommentar. Vi har redan bokat in en massa shopping på olika gallerior, kvällsdejter på fantastiska caféer såsom New York Café och Gerbeauds, samt turistiga måsten som Fiskarbastionen, Szechenyibadet och naturligtvis ruin puben Szimpla. Har fortfarande inte börjat packa än, och har en sådan beslutsångest över vilka kameror jag ska ta med. Så himla klurigt när man bara har 10kg att gå på.

Ska försöka filma våra äventyr så mycket som möjligt. Fick höra så oerhört fina och uppmuntrande ord av folk som sett min midsommar-video att videomakeri är i princip det enda jag vill hålla på med för stunden.

Hoppas ni får en makalöst fin vecka!

P.S. Kommer med största sannolikhet att överbelamra min Instagram med Budapestfoton under resans gång, så om ni nu skulle bli nyfikna på vad för sorts bakelser vi äter och vilka ölsorter som är godast; ta er gärna en titt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar