Close. But never quite right.

28 oktober 2013


Bilder lånade från Pinterest (1,2,3,4,5,6)

De senaste veckorna har jag varit placerad i ett horisontellt läge under täcken, kuddar och filtar, och varit ledsen över att saker och ting inte riktigt leder någon vart. Är så förbannat trött på denna eviga jobbsökan, att vara kroniskt sjuk, en märklig form av prestationsångest som förpestat mig, förrädisk hösthy, och en alldeles för stillsam vardag. Försöker att peppa mig själv med motivationsbilder från Pinterest, men det går sådär. Blir bara tillbakaslungad varendaste gång jag försöker mig på något positivt. 

10 kommentarer:

  1. Baby <3 Kom till mig så kan vi hänga i mitt coola polackkvarter!

    SvaraRadera
  2. du behöver också en fotodag!!♥

    SvaraRadera
  3. Åh, nää vad tråkigt. Men ibland så känns allt skräp alltså. Och I feel your pain angående kroniska sjukdomar, för det mesta tänker jag inte så värst på det, men ibland så blir jag så jäkla ledsen på att jag kommer ha svårt att andas resten av mitt liv. Du får kolla på Harry Potter och dricka te så hoppas jag att det känns bättre snart!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men åh, tack för uppmuntran, bästa Jessica! Så skönt att veta att man inte är den enda som blir ledsen pga kronisk sjukdom, även fast man liksom inte är dödsjuk. Ska definitivt koka mig en kanna Himlagott och bege mig till Hogwarts för ett tag <3

      Radera
  4. stor kram och kärlek från paris!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh, tack kära du! Kramkramkram! <3

      Radera
  5. Men hallå :( sånt här vill jag inte läsa när jag befinner mig på andra sidan jorden! Du är vackrast och är mega kreativ och allt du gör är superb! Hy och sjukdomar kan slänga sig i väggen! Min chum är bäst <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du är jordens bästa, Vic <3

      Radera