Matt Corby Secret Garden Show

14 november 2013

Då mitt liv inte är så värst händelsefullt för tillfället, kör vi på en throw back thursday idag. Vad sägs om det?
Matt Corby
Juni månad och min bästa vapendragare drog med mig på ett litet dagsäventyr till Borlänge för att gå på den mysigaste och mest intima spelningen, nämligen Matt Corbys första Secret Garden Show i Europa.
Matt CorbyMatt Corby
Han var ju självfallet alldeles magisk. Lite stekt, fnittrig och åh så talangfull.
Matt CorbyMatt CorbyMatt Corby
Egentligen var det meningen att han skulle ha spelat på P&L, men då det gick som det gick blev han avbokad. Och då fick denna tjejen den briljanta idén att bjuda över honom till sitt hem och överlåta sin trädgård till hans förfogande.
Matt CorbyMatt Corby
När spelningen avslutats dröjde vi kvar ett bra tag och utforskade den fantastiska trädgården, fotade, filmade samt det bästa utav allt- hängde med Corban själv. Efter dryga timman av djupa konversationer slet hans manager honom ifrån oss och vi fick ta och bege oss den långa vägen hem till Sörmland igen. Och bara några kilometer hemifrån kör vi på ett himla rådjur :(

Här är en så fin video som Victoria har knåpat ihop, vilket påminner mig att jag med måste göra något av mina filmklipp från denna förtrollande dag.

2 kommentarer:

  1. Åh, men herregud. Ser ju helt magiskt ut!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var verkligen så galet drömskt!

      Radera