Glimtar ur en tvåa

19 februari 2014

Vårt hemVårt hemVårt hem
Polaroid Colorpack 100 & Fuji FP-100c

Lite såhär ser det ut i min och Max tvåa. Har fått ett plötsligt infall och börjat fota av smådetaljer här hemma, tänker att i framtiden kommer det att uppskattas med riktiga fotokopior på hur vårt första gemensamma hem såg ut. Anledningen till detta infall är delvis för att vi båda har bestämt oss för att börja plugga till hösten, vilket förmodligen kommer att ske på varsitt håll, och då blir det tyvärr så att vi måste säga upp vår kära lägga </3

11 kommentarer:

  1. Svar
    1. Åh, finisar! <3 Vill plugga så många olika saker, men just nu är jag himla sugen på att plugga språk. Har funderat kring engelskautbildningar i England (alternativt polska i Polen). Men är också galet pepp på att bli arkivarie/informationsvetare. Så jag tänker typ söka in till en massa utbildningar till hösten, sen får jag se vart jag hamnar :-) Puss på er! <3

      Radera
  2. Åh ser fint ut! Vart är det du bor?

    SvaraRadera
    Svar
    1. I Gnesta, som ligger ca en timme söder om Stockholm med pendeltåget :-)

      Radera
  3. men vaaaaaa!!!! Vi måste boka in nåt snart. har vart sjuk och jobbat :-( är dock fortfarande sjuk men när jag blir friiiiiisk ska vi ses!

    SvaraRadera
  4. I MISS YOU AND WE HAVE SO MUCH TO TALK ABOUT WHEN I COME HOME AND SO MUCH CATCHING UP!! ��

    SvaraRadera