Fridays

07 mars 2014

FridaysFridaysFridaysFridaysFridays Den obligatoriska posingen när man fått hem nya kläder och skor. Rubbet är från Asos. 

Då var den efterlängtade helgen äntligen här! Imorgon, på självaste internationella kvinnodagen, kommer två utav mina favo-quinnor hem. Den ena bor ju i NYC, och den andra har varit och backpackat i Sydostasien. ALLTSÅ MITT HJÄRTA EXPLODERAR AV HUR MYCKET JAG HAR SAKNAT DEM!!!!

Och så ska Max vara med i Grufvans alternativa melodifestival. Han har i en veckas tid jobbat på en ny mix till Manges låt, som Mange naturligtvis ska rappa till. Åh, det kommer att bli storartat!

12 kommentarer:

  1. ANLIE <3<3<<3 SNART SNART!!!!!! ME ZO ZO EXCITED!!!!! <3<3 GAAH

    SvaraRadera
    Svar
    1. ASDKLÖFLÖ JULIAAAAAAAAA <333333333

      Radera
  2. Har man snyggaste bästisen eller!! <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du är <3333333333333 SES SNART!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Radera
  3. Blir helt till mig, så snygg du är!

    SvaraRadera
  4. Svar
    1. Alltså åh, tack bästa du! <333

      Radera
  5. asså snygg!!

    och länkade nog min gamla blogg innan.. haha.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men åååh tack!
      Haha, då är du den andra personen som har gjort det idag! :-)

      Radera