Landet

30 april 2014

I veckan som gick tog jag mig ut från hemstadens centrum där jag bor och ut på tre olika landet vid tre olika tillfällen.
22 april22 april22 april
Tisdag då Max och jag åkte till Gusten som bor så långt ut på landet man kan komma. Vi åkte i en lustig bil ned till sjön och grillade. Jag återupptäckte mina gamla filter och experimenterade en del med dem.

25 april25 april25 april25 april
I fredags hoppade jag på pendeltåget till Södertälje där min Victoria plockade upp mig. Vi tog oss ut till ett vikingberg där vi slog oss ned och blickade ut över Mälaren, diskuterade viktigheter och försökte peppa varandra till livet och framtiden.

27 april27 april27 april27 april27 april27 april
Och i söndags tog Max, Joar och jag min brors bil (som vi får låna medan han är i Thailand- ska åka på så mycket utflykter!) ut till Niclas och Andreas och deras Knekttorp. Så kul att alla vi gick i sexårs tillsammans och har i princip umgåtts sedan dess. Hur som helst så grillade även vi, catchade up och spelade kort. Jag kom trea vilket är ett himla under, är liksom så himla dålig på kortspel.

2 kommentarer: