New in

06 april 2014

Sjätte AprilSjätte April
1. Pocky från Ica Kvantum i Skärholmen (alltså deras internationella matavdelning <333)

2. Jordens gulligaste handkräm med fötter och SKOR SOM MAN KAN TA AV, som Victoria tog med sig från Thailand till mig.

3. En liten Konica jag hittade på Myrorna i Skärholmen. Tips till alla kameratokiga personer som bor i närheten- de har fått in galet många kameror och kameraprylar (en hylla full + en proppad stor kartong). Hittade en massa kameror som jag ville ta med hem, bl a en fin gammal Kodak Instamatic och en rolig 35mm-kamera som såg ut som en 120-kamera. Begränsade mig dock till Konican som jag fick för 35 pix. Alla kameror står precis vid ingången på nedervåningen. Have fun <3

4. Skärmen (!!!). Plockade upp en fototidning förrförra veckan som innehöll ett stort skärmtest, några dagar senare lånade pappsen ut cash till mig så att jag kunde klicka hem denna skönheten.

5. Fin Ikea-lampa som matchar skärmen.

2 kommentarer:

  1. hallå!! har du några tips på hur du väljer kamera när du köper second hand? har köpt två stycken där ingen utav dom fungerade och det känns ju sååå ovärt när dom ändå kostade lite.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej duuu! Vet du vad, det lät som en superbra inläggsidé! Ska försöka knåpa ihop en guide nu i veckan :-)

      Radera