Tråklista

08 april 2014

Vad har du på dig?

Världens skönaste Nike-mjukisar, sportbh och långärmad croptop.



Hur mår du?

Har en dålig IBD-dag, så inte så värst bra.
Vad önskar du just nu?

Önskar att jag mår bättre imorgon så att jag har ork att ta tag i nödvändigheter. 
Vad har du gjort idag?
Kortfattat har jag: ätit frukost, lyssnat på Morgonpasset, ringt kommunens utbildningscentrum, bytt lakan i sängen (största ansträngningen- tog typ 20 min!!), ätit lunch, legat i sängen och kollat YT samt redigerat foton, och nu åt jag just middag. 
En bild från i somras:
Summer 2013
Vilken är din senaste googling:
"Orphan Black season 2". Börjar den 19e april om någon undrar.

Vad står det i det senaste meddelandet du fick på Facebook: 

*tummen upp*


Vad köpte du senast?

Kurslitteratur. 470kr för en bok! Crazy.
Vad skulle du vilja lära dig?
Fler språk! Allra helst franska så att jag kan bo vid franska kusten någon gång i livet. 

Paris
Vilket var ditt bästa ämne i skolan?
I grundskolan var mitt bästa ämne Engelska, och i gymnasiet var det Foto.
Kan du åka skateboard?
Ja alltså, det beror på hur man definierar "åka skateboard". Jag kan absolut stå på en bräda, ta fart och åka. The perks of att ha hängt med sk8er_boiz halva livet. Men några trick kan jag däremot inte göra. 
sk8bois
Den bästa frukten är:

Kiwi!
Och den bästa grönsaken:

Körsbärstomat. 
Den bästa osten:

Parmesan såklart.
Och den bästa gröten:
Mannagrynsgröt med några stänkt koncentrerad saft!! Gudars alltså, nu måste jag köpa mannagryn.
Är du en bra sambo?
Fy vad jag hatar ordet sambo, haha :-( Men det tror jag att jag är? Jag stökar inte ned så värst mycket, ser till att boka tvättstugan, kommer på nya rätter att laga, är allmänt rolig/gullig etc. Så JA!
Det grövsta brottet du har begått är:

Hållit utkik när folk har målat, åkt för många i en bil, använt mig av falska sms-biljetter samt plankat. That's it tror jag.
5
En bild på förra årets bästa dag:
Ni får en video på den istället:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar