Pick Me Up

03 juni 2014

Asos ShoesAsos ShoesAsos Shoes
Här ovan finner ni mina drömchunks. Så fint att kunna addera 8,5 cm till mina 160 utan att det tar kål på fötterna. De kommer från Asos och går att hitta här. Beställde dessutom en hel del andra saker, men de visar jag förhoppningsvis en annan gång.

Annars då? Jo, har planterat om hälften av mina orkidéer. Min favoritorkidé (en gul phalaenopsis som doftar orimligt himmelskt) har under cirka ett halvår utvecklat en keiki, och nu när mammaplantan slutat blomma var det äntligen dags att separera dem. Alltså, längtar så tills den växer till sig!

10 kommentarer:

  1. Alltså näe för snygga ju!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Love 'em! Och duuu, återkommer till vår fb-konversation så fort min plugghög har minskat! <3

      Radera
  2. Aaaaah så fina skor!
    Och skickar lite kärlek till växten så den växer till sig snabbt. (<3)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Växten och jag tackar så hemskt mycket! <3

      Radera
  3. men omg. Sniiigg Annelie!!

    SvaraRadera