Tisdagsledig

13 september 2014

A Tuesday off
Som det ser ut nu är jag ledig varje tisdag och fredag fram till jul. Så skönt! Denna tisdagen låg jag och drog mig till klockan 10. Ytterst välbehövt efter att ha stressat upp mellan 6-7 varje morgon.
A Tuesday off
Frulle i vardagsrummet med YouTube som sällskap. Knäckemackor, yoghurt med bär, apelsin/morotsjuice och en kopp chaite. Älskar hur luddiga visdomsorden på YogiTea's tepåsar är. Fick rådet att "Wake up to your own truth". Ok Yogi.
A Tuesday off
Passade på att skanna in negativ och förbereda ett inlägg.
A Tuesday offA Tuesday off
Och utnyttjade det perfekta ljuset vid mitt sminkbord och la en hel make (som jag inte hunnit med på skoldagarna).
A Tuesday off
Sedan tog jag mig till Södertälje för att möta upp den här pärlan på stadsbibliotekets fik.
A Tuesday off
Där satt vi i några timmar och uppdaterade varandra om livet, redigerade film och bestämde genus på polska substantiv. Vi tog även en sväng runt stan innan jag hoppade på tåget hem igen för att mysa med Maxen framför Idol. Så såg min första lediga tisdag ut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar