Nu bor vi här

05 november 2014

Hej där, kära ni. Vet ni vad? Max och jag har äntligen flyttat!
I förrförra veckan packade vi ner alla våra ägodelar och körde bort dem från vår lilla Gnestahemstvåa till en fantastisk stuga åtta minuter ut på landet. Så här bor vi nu:
Nu bor vi här
I en vitmålad luftig stuga med oljade takbjälkar. Alltså, döööör. 
Nu bor vi härNu bor vi här
På nedervåningen har vi köket,
Nu bor vi härNu bor vi här
Nu bor vi härNu bor vi här
vardagsrummet med mitt sminkbord i det vänstra hörnet och en bokhylla med en massa skräp/prised possessions
Nu bor vi härNu bor vi här
och en arbetshörna till höger (Max skrivbord står precis till vänster om mitt).
Nu bor vi här
Om vi kollar ut genom ett av söderfönsterna tittar dessa filurer tillbaka. 
Nu bor vi härNu bor vi härNu bor vi här
Sedan har vi ju även ett litet badrum. Men det är så tiny att det nästan var omöjligt att knäppa en endaste bild därinne. 
Nu bor vi här
För att komma upp på loftet går vi upp för trappan (läs: dödens stege).
Nu bor vi härNu bor vi här
Där har vi vår säng och en inbyggd öppen garderob. 

Insåg nu att jag glömde att fota hallen. Men äsch, det är lite whatevz.

Är så ofantligt glad att vi har fått möjligheten att bo här. Det är dessvärre en sak som gör livet lite svårt här ute, nämligen att vi inte har något internet :( Vi håller på att lösa det men det tar sån himla tid.

Därför kommer inläggen här inne bli rätt så sporadiska tills denna eländiga internetsituationen har löst sig. Men ni ska veta att jag saknar er och bloggen oerhört, så tro inte att jag har glömt bort er! <3

18 kommentarer: