Vindur í hárinu

30 december 2014

Hej vänner. Tog en paus från bloggen på grund av hiskeligt mycket plugg och en orimligt rivande ångest. Ni vet när en känner tusentals känslor men samtidigt inga alls och måste konstant påminna sina lungor om att andas för att de inte klarar det på egen hand. Nu känns det lite lättare och tänkte därför dela med mig av sånt som dämpat ångesten under denna vinterkris.

Att bo nära det här:December 2014

Essies och Aslans vlogs. Älskar Reggie så mycket!!


Klippa årets midsommarfilm


Lyckade tentor

Sms bestående av peppande emojihjärtan

Ett dop som också visade sig vara ett överraskningsbröllop
tomorrow will be too late!
(Källa)

Att unna mig två saker från Charlotte Tilbury

Pride

Fönsterfrost
Winters

Kattgos

Se Interstellar på bio med Joar och Ellen

De här grymma tjejerna:

Den perfekta BH:n

Punton

Umgås med Max. Så skönt att vara lediga samtidigt så att vi faktiskt har tid att laga mat ihop, kolla på film och kramas.
Roll #3

Slutet på Downton Abbeys julspecial <333

Och till sist den här kameran som blir min om ca en vecka *gråtemoji*
Polaroid Spicecam
(Källa)

4 kommentarer:

  1. O-M-G SPICE GIRLS POLAROIDEN!!

    SvaraRadera
  2. AHH hur många gånger spanade jag inte på sådana spice-cams i london (till ohyggliga priser förstås)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Guuud kan tänka mig! Men på ebay kan en hitta den för en femhunka! :)

      Radera