Muji Western Castle

22 januari 2015

Muji Western Castle
Måste visa er en så rolig sak! Nämligen ett 3D-pussel från Muji som jag impulsköpte i lördags.
Muji Western CastleMuji Western Castle
Det fungerar som så att en pusslar ihop två bitar som har matchande tal. Alltså 1 med 1, 2 med 2 osv. i nummerordning. Svårare än så är det inte!
Muji Western CastleMuji Western Castle
Tyvärr glömde jag att fota under själva ihopsättningen. Blev liksom så himla hypnotiserad av att se slottet växa fram. Men såhär blev i alla fall resultatet. Ett Hogwarts i miniatyr!

15 kommentarer:

  1. ÅÅÅÅHHH SÅÅ FINT!!! <3 <3 nu vill jag ju också ha ett!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Älskareeeeen <33 Köp!! Var på Muji senast i måndags och då fanns de fortfarande kvar!

      Radera
  2. ååååååh tack vad glad jag blir! så fint!!!<3

    SvaraRadera
  3. åh herregud är det på riktigt???? SÅ FINT. måste kolla om/var muji finns i san francisco.

    SvaraRadera
  4. Gaaah vill också ha ett litet slott!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaa, man behöver ju ett litet slott i sitt liv! Plus att det är så skoj att sätta ihop det!!

      Radera
  5. Oh, wow vad häftigt vart kan en köpa ett sådant?
    Vilken fin blogg du har! :) <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. I valfri Mujibutik eller på deras hemsida :) Åh, tack snälla! <3

      Radera
  6. MENÅH! Jag tänkte just Hogwarts när jag såg resultatet, innan jag läste bildtexten! Alltså fatta att göra typ hela slottet omg omg omg.

    SvaraRadera
  7. Men du skojar så fint!!!!

    SvaraRadera