Om er II

30 januari 2015



Hej och välkomna alla som hittat hit via Mariells fabulösa blogg! Jag tänkte att vi kör en liten repris av det här inlägget, då jag har fått en hel drös nya följare. Sist jag postade det hade bloggen precis passerat femtio följare på bloglovin och nu har ni blivit cirka femtio till. Så jag känner att det verkligen är på tiden att jag lär känna alla er som klickar er in och efterlämnar så mycket kärlek.

Om ni vill får ni gärna svara på Kieslowiskis frågor (Vilket år är du född? Vem är du? Vad är viktigast för dig? Vad vill du ha ut utav livet (vad förväntar du dig av framtiden)?), eller om ni tycker att de frågorna är aningen för serious berätta bara lite allmänt om er själva. Eller varför inte promota er blogg? Fritt fram att göra precis som ni vill!

Kram och kyss!

P.S. Har för stunden en sån himla idétorka när det kommer till blogginlägg. Skulle inte ni också kunna berätta vad för sorts inlägg ni tycker om/inte tycker om att läsa här hos mig? Om ni vill se mindre av mina polaroider och mer av vardagsfoton, mindre listor och mer om kameror osv. Skulle uppskatta det enormt mycket!

6 kommentarer:

  1. Tänker väl att jag säger hej! Ulrika heter jag, lyssnar just nu enbart på Amasons skiva Sky City, fotar när jag hinner, springer på så många konserter jag kan och älskar att resa mest av allt! Tycker att du har en väldigt fin blogg! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh, hej och tack! Klickade mig in på din blogg och OMG vad fin! Dina Islandsfoton är ju out of this world <33 Kram fina du <3

      Radera
  2. Vet ej om jag kan ha svarat på detta tidigare men det är ju intressant att se hur ens svar utvecklas med en själv i varje fall! Jag har tittat in hos dig med jämna mellanrum länge, men är dålig på att läsa bloggar på daglig basis så det blir oftast alla månadens inlägg på en gång. Heh.

    Jag är född 1990.
    Är en tredjedels tant, en tredjedels häxa och en tredjedels hysterisk fan-firl.
    Viktigast för mig är inspiration, utlopp och kärlek. Eller trekaffe och att alltid ha någonting i händerna.
    Jag drömmer om att inspirera. Jag är Levande Verkstads-pedagog och när jag kan ge verktyg för andra människor att gå in i kreativt flow är jag som lyckligast. Min förhoppning är att kunna möjliggöra skapande för dem som tror att de inte kan.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Alltså Alicia! <3 För det första bär du mitt favoritnamn. Under en stor del av min uppväxt ville jag heta just Alicia (eller Alicja på polska) pga så fint namn. För det andra så ska du veta att du inspirerar så galet mycket! Din blogg är på riktigt en av de mest kreativa platserna på the interwebz och jag drömmer fortfarande om att brodera en kudde med Hogwartsemblemet som du gjorde för ett tag sedan!
      Tack för dina fina svar. Kram! <3

      Radera
  3. Hejhej! Här kommer ett sent svar eftersom jag precis upptäckt denna blogg och scrollat mig bakåt en stund!
    Jag är född -91 och hittade hit via Jennifer Stroud! Tycker mkt om din sida, speciellt sminktipz! Har inte varit så intresserad av det förut (mer hudvård) men efter en temafest förra helgen där jag fick chans att gå loss på ögonskuggor så är jag helt såld. Såå....fler produktinlägg är väl kanske en önskning....
    Läser på universitet...forskar om meteoriter...tycker om böcker och semestrar på franska rivieran. Typ så!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men gud vad gullig du är som orkat bläddra dig enda bak hit!! <333
      Tycker att det är riktigt kul att du gillar sminkinläggen då jag varit lite osäker på om det är sånt som folk vill läsa om här inne, fast ändå fortsatt pga tycker det är sååå kul med smink. Men nu när både du och Jennifer uttryckt uppskattning så känns det genast bättre! Så tack för det <3
      Omg forskar om meteoriter?? Låter hur intressant som helst!
      KRAM <3

      Radera