En succulent & tre ekar

20 mars 2015

Mini oaksMini oaks
Minns ni mina små ekplantor? I veckan fick tre av dem flytta över från ekollonvaser till krukor, medan de resterande fyra tyvärr hamnade i komposten då de inte riktigt var planteringsbara. Dessutom har jag fått en liten succulent av Ellen och hennes mamma. Alltså. den. är. så. söt!!

Och så till en helt annan grej: Igår bokade Max och jag flyg till Thailand för att hälsa på min bror och hans tjej som bor där. I cirka 20 dagar i juni kommer vi befinna oss på den Thailändska landsbygden. Det blir första gången jag reser utanför Europas gränser och jag är så galet pepp!

8 kommentarer:

  1. Åh vad roligt!! Har heller aldrig varit utanför Europas grönser men skulle gärna kunna tänka mig resa någonstans till Asien

    SvaraRadera
  2. MEN SÅ GÖLLIA VÄXTER!
    Och fett med Thailand?! Förstår att du är pepp!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Love 'em so much <3333 Alltså yasss peppar sönder!

      Radera
  3. Åhhhhhh thailändska landsbygden är fan bäst. Vart i Thailand ska ni då?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Gu vad najs o höra! Först ska vi iofs vara några dagar i Bangkok, men sen tar vi buss hem till min bror som bor i nordöstra Thailand, i Mukdahan-området :))

      Radera
  4. Svar
    1. Tack du! Hoppas de överlever bara :)))

      Radera