Nytt i garderoben

14 mars 2015

De senaste veckorna har jag lyckats plocka på mig en hel del nya kläder. Titta här:
New in Två supersköna bh:ar. Den beiga är köpt på Twilfit och den svarta på Monki.

New in
Spetsdetaljer och passar perf tillsammans med linnet nedanför.

New in Alltså denna!! För att citera Victoria "det känns som att bli slickad av smör". I second that! Den är på riktigt den skönaste bh:n jag ägt. Plus att en kan kryssa i ryggen för extra support.

New inNew in
Linnet är från Brandy Melville och t-shirten från Monki.

New inNew in
Till sist den här kappan <3 Har varit ute efter en halvlång svart kappa sen i höstas men bara hittat sådana som räcker ner till anklarna. Så när jag såg den här på Monki förra veckan var jag bara tvungen att köpa med mig den!

12 kommentarer:

  1. jag som hatar bh:ar är helt förälskad i monkis <3 beställde hem lite nya där ifrån jag med!!!

    SvaraRadera
  2. Min favorit är ifrån Monki, alltså så fin plus skönaste någonsin?! Så så bra

    SvaraRadera
  3. !!! Den beigea bhn är ju allt jag någonsin velat ha typ. Ska helt ärligt kolla dirrrrrr.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Alltså jaaaa göre bara göre! <3

      Radera
  4. kappan!! skitfin. så svårt att hitta rätt tycker jag med när det gäller kappor med just längd. well spotted!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja verkligen, i synnerhet om en är en kortis som mig. Thxx <3

      Radera
  5. Åh, härligt med shopping! Det var mycket snyggt som du hittat! Vet du vad modellen på Calvin Klein BH:n heter? Den låter ju som en dröm! ^^<3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Det står tyvärr inte i BH:n vilken modell det är men efter lite googling tror jag att det är den som heter Calvin Klein Women's Perfectly Fit Wirefree T-Shirt Bra. Enklast är nog att gå in och kolla i Twilfits CK-avdelning :)

      Radera