3 bloggar

05 september 2015


ZOE SUEN
Zoe är en döcool Hong Kong-brud som för tillfället pluggar i London. Hennes blogg präglas av flawless outfits, en hel del analoga foton, soundcloud playlists och resevideos. I mina ögon är hennes lilla internetkrypin helt perfekt. Såklart finns hon också på instagram.


SOFIAMILK
Sofias blogg har kommit att bli en av mina favoritbloggar på väldigt kort tid. Hennes specialiteter är produktrecensioner, kreativa DIY's, urhäftiga sminkningar och växtodling. Den här odlingsserien om hur en odlar cantaloupe får det att klia i mina fingrar. Med allt jobb som hon lägger ned på sin blogg tycker jag att hon förtjänar fler följare- så in med er och följ henne på bloglovin!

1 NIGHT IN BERLIN
Tror ingen kan ha missat att Elin är tillbaka i bloggsfären. I hennes nya blogg får en inte bara ta del av hennes vardagsliv utan även massvis om make-up och beauty (som ni kanske har förstått är mina favorittopics). Och jag älskaaarrr hennes youtubekanal!!


Har ni några bloggtips som ni vill dela med er av? If so- länka dem gärna i kommentarerna!

1 kommentar:

  1. åh men mycket mycket bra tips! Kände inte till någon av dem!

    SvaraRadera