Hej igen

12 november 2015

annelienavo

Hösten är inte min årstid. Varje år försöker jag komma överens med den. Jag dricker mina favoritteer, går på skogspromenader, klär på mig lager på lager, tänder ljus, läser böcker och försöker att njuta av färgexplosionerna. Men mörkret blir alldeles för påtagligt för att jag ska kunna fungera som en normal person. Därav denna radiotystnad. Låt oss låtsats som att jag inte varit borta i två månader, så ska jag försöka blogga som förut igen. Okej?

Okej. Jag vill uppdatera er om mitt avokadoträd som helt plötsligt blivit så stort! Så pass att jag fått plantera om henne i en större kruka då rötterna började titta ut ur den gamla. Den första januari fyller hon två år och jag fattar inte alls vart tiden tagit vägen??
Här kan ni se hennes utveckling: 1, 2, 3 .

Sen vill jag också meddela en så himla stor grej, nämligen att jag har blivit faster!! Är så lycklig över detta och vill liksom skrika ut det till hela universum! Den 7:e november klockan 13.37 kom lilla Alice till världen och hon är det gulligaste lilla knytet jag sett. Bilderna och videorna som jag får skickade till mig gör att jag orkar ta mig igenom dessa gråa dagar. Ser sååå mycket fram emot att bli ~the cool aunt~. Ska lära henne allt jag kan :)))

2 kommentarer: