WWW

16 november 2015

När jag inte hänger här inne hittar ni mig på en mängd andra plattformar, bl a på dessa:

instagram

→ Instagram 
På min insta hittar ni vardagsögonblick, analoga foton, katter och en och en annan selfie. Jag försöker att inte lägga upp samma bilder där som här i bloggen, men det händer ibland när jag tycker om ett foto lite extra. Är sämst på att komma på bildtexter så förbered er på en hel del emojis :))



tumblr

→ Tumblr 
Detta är min första blogg och om en bläddrar riktigt långt bak kan en hitta lite smått och gott från min gymnasietid. Jag använder Tumblr mest som en inspirationssida där jag rebloggar och hjärtar foton jag gillar, kläder jag vill ha, gif-sets, roliga/vettiga citat, Harry Potter-grejer, Adeles ljuva ansikte och ibland förekommer även en Kardashian eller Jenner.




youtube

→ YouTube 
Min absoluta favoritplattform. Spenderar cirka 50% av min vakna tid där (okej kanske inte riktigt, men nästan). Älskar att kolla på vlogs och följer en handfull beauty gurus religiöst. Själv publicerar jag emellanåt resevideos och klipp från olika tillställningar. Har tänkt att bli lite mer aktiv där, så om ni vill får ni gärna prenumerera!




pinterest

→ Pinterest 
Här hamnar precis alla mina inspirationsbilder. Allt från foto, makeup, hår, inredning, växter, filmer, mat och diverse projekt.




bloglovin

→ 
Bloglovin' 
Och till sist har vi Bloglovin'. Här samlar jag såklart alla bloggar jag läser och sparar inlägg jag gillar.



Jag är alltid up for att följa nya kreativa personer, så kommentera gärna med era internetställen!

4 kommentarer:

  1. Fint!
    https://www.pinterest.com/sprallsven/
    http://teaonthebalcony.tumblr.com/
    https://www.youtube.com/user/OvanligFlicka/videos

    Hoppas något lockar! kram :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh, vad kul! Alltså din youtubekanal!!!!! Finaste och mest unika jag sett på länge! Kram <3

      Radera
  2. Åh vad kul att se att du äntligen är tillbaka. Du är så fin och mysig, hoppas alltid att det har dykt upp något inlägg från dig haha! Ser fram emot flera inlägg snart :-)

    SvaraRadera