Nio år // Nine years

28 januari 2016


9 year anniversary
Idag, den 28e januari, firar vi nio år ihop. Helt galet att det har gått så lång tid sen vi låg hemma i min säng och du frågade om det var vi nu. Men nästan ännu mer galet att vi fortfarande är kära i varandra. Tänk att vi hittade så rätt när vi var 14 år i vår lilla hemstad! 

Maxen, tack för:

♥ att du är den mest genuina och lojala personen jag känner

♥ att du freestylar fram knäppa verser som får mig att tjuta av skratt

♥ att du är bra på att hångla

♥ att din låtsaspolska är så jävla hilarious

♥ att du står ut med mig

♥ att du är bäst på komplimanger

♥ att du bryr dig om alla i din närhet så mycket

♥ att du tröstat och torkat mina tårar varje gång jag panikgråtit av förtvivlan

♥ att du är snäll och skjutsar (och att du inte pushar mig för mycket att skaffa körkort)

 att du var en klippa under min första sjukdomsperiod (och alla andra gånger jag varit sjuk sedan dess)

♥ att vi kan prata om precis allt

♥ att du värmer Grisen och tofflorna åt mig när det är kallt

♥ att du kollar på På Spåret med mig trots att du inte riktigt tycker att det är lika kul som jag gör

♥ att du står ut med att jag stannar och fotar örti gånger per promenad

♥ att du vill vara med just mig



Fan vad jag älskar dig 

6 kommentarer:

  1. Gråter!!!! Ni är så fina <3 <3 <3 heja heja!!!!

    SvaraRadera
  2. Åh vad fint! Kärlek är det bästa som finns. Så fantastiskt när den varar så länge också! <3 <3 <3

    SvaraRadera
  3. men guuuuuuuud vad fint! all fortsatt lycka till er ♥

    SvaraRadera