Januarifavoriter // January Favourites

01 februari 2016

january favourites
Hej kompisar! Tänkte rivstarta denna vecka (och månad!) med en ny inläggsserie- månadsfavoriter! Såklart totalinspirerad av alla youtubers jag följer vars favoritervideos ger mig massvis med tips och inspiration. Plus tänker också att det kan bli en, i alla fall för mig, intressant sammanfattning i slutet av året. Hur som helst- här kommer diverse favoriter från januari månad:
january favourites
MAC Burgundy Times Nine
Ögonskuggspalett som jag berättat om här. Har mest använt Poppyseed och Haux.

Rimmel Lipliner in Capuccino + NYX Soft Matte Lip Cream in Abu Dhabi
Favokombon! Hade dem på nyår och nästan varje gång jag sminkat mig sen dess. True nineties vibes.

january favourites

Printed kimono
Fick med mig denna från Pull & Bears mellandagsrea. Så kul när min kompis Gusten helt allvarligt trodde att jag hade tagit upp hans matta från golvet och lindat in mig i den lol. Still loving it though, trots att det ser ut som att jag går runt med Gurras vardagsrumsmatta.

R&B Hair Moisturiser
All my long haired sisters and bros- ni behöver denna i era liv. Gör håret så mycket lättare att borsta, vårdar mina blekta längder och doftar helt underbart.

january favourites
Pilea
Bebis-elefantöra från Pilea Adoptions. Ser så mycket fram emot att få se 'na växa till sig. Tack och puss Rebecca och Humle <333

Shameless US
Säsong 6 är nu ute och är precis lika crazy som tidigare säsonger. Helt klart min favoritserie denna månaden!

DamonAndJo
Upptäckte Damon och Jo tidigt i december, men det var inte fören nu i januari som jag kollade igenom nästan hela deras kanal. De reser runt över hela världen och beskriver själva sin kanal såhär "We got tired of all of those cookie-cutter robotic hosts and cheesy travel shows, so we took off around the world to film our own version for our generation.". De ger bra och annorlunda tips när det kommer till resor, språkstudier och life in general. Men det bästa är deras personligheter och jargong, det är omöjligt att inte tycka om dem- lova att ni kollar! 
Canon A-1
Canon A-1
Har följt med mig på massvis med promenader den här månaden, ska försöka framkalla asap så ni får se.

iPhone 6s

Sist men inte minst- min nya iPhone! Har haft en 4s de senaste tre åren och nu när batteriet blev orimligt dåligt (fick ladda den ca tre gånger/dag + att den la av i minusgrader) fick jag acceptera att det var dags att investera i en ny. Gillar den så mycket!


Har ni tyckt om något extra mycket i januari?

4 kommentarer: