Kategorier

09 februari 2016

Här om dagen insåg jag att kategorier är mitt absolut bästa sätt att utforska nya bloggar som jag klickar mig in på. Det är så smidigt och ger en väldigt bra överblick av vad en kan se och läsa på bloggen. I och med detta började jag reflektera över min egna blogg och kom på att jag faktiskt inte har några kategorier alls. Det har det nu blivit ändring på!

En kortfattad genomgång av kategorierna:
Camden Lock
Analogt
En kategori tillägnat mitt största intresse. Här samlar jag mina analoga foton samt allt som har med analog fotografi att göra. Också den största kategorin med hela 46 st inlägg!

Annelie
Om mig samt ett och ett annat självporträtt.

Böcker
Kort och gott böcker jag vill tipsa om.
6e maj
Digitalt
Här hamnar mina digitala foton som är lite mer kreativa än vanliga vardagsfoton.

Filmer & Serier
Sånt som har med filmer och serier att göra, vare sig det är film/serietips, filmer jag är intresserad av eller trailers. 

Filmklipp
Filmer som jag har gjort.

Inspiration
Här placerar jag inlägg som på något vis har med inspiration att göra, t ex min Inspiratör-serie och bloggtips.

Kläder
Helt enkelt sånt som jag har på mig.

Listor
Ibland gör jag listor. Då hamnar de här.

Makeup & Beauty
Ni fattar. Smink, hår och hudvård. 

Mat
Mina recept på maträtter (men mest bakverk).
Canon A-1Mina kameror
Här samlar jag alla mina kameror med tillhörande beskrivningar. Har ännu inte hunnit göra inlägg av alla mina kameror, vilket är planen, men har hittills berättat om i alla fall 12 av dem. Nästa kamerainlägg kommer väldigt snart *hint-hint*

Månadsfavoriter
Inlägg om vad jag tyckt om extra mycket varje månad.KrakówResor
Mina äventyr utanför lillsamhället jag bor i.

Vardag
Här hamnar sånt som händer i mitt liv, men även diverse inlägg som jag inte riktigt vet hur jag ska kategorisera.

Växter
En kategori för mina gröna vänner. 

4 kommentarer:

  1. Vad kul! Gillar bilden ovanför digitalt-kategorin. Jättefin verkligen!

    SvaraRadera
  2. Jag gör precis detsamma; alltså utforskar nya bloggar via dess kategorier så en hel samlig "uncategorized" är ju min mardröm ;) nämen skämt åsido, det blir ju desto lättare att hitta guldkorn med kategorier och det är inte så pjåkigt det.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha men faktiskt! Fattar inte att jag inte tagit tag i det tidigare :)))

      Radera