En lista en tisdag

15 mars 2016

Tre guilty pleasures:
1. "What's in my bag"-videos
2. Mammabloggar. Vet inte varför?? Är liksom så långt ifrån att vilja ha barn som en person kan vara?
3. Kardashiaaaaans

När grät du senast och varför?
Förrförra söndagen när Victoria tog med mig till en spådam/medium/whatever och vi började prata om alla som gick bort förra året, och spådamen påstod att hon såg/hörde diverse saker från dem. Obs att jag är mycket skeptisk till det mediala men började ändå grina? Haha orkar ej med mig själv.
.
När kan du verkligen, verkligen vara dig själv?

När jag umgås med mina närmsta. När jag åker bil med Max och vi agerar radio ihop pga vår bilradio är trasig, då är jag fan mig själv.

Tre saker du avskyr:
1. När hörlurssladden fastnar i dörrhandtag eller köksluckeknoppar och hörlurarna slits ut ur öronen.

2. Osköna trosor. Alltså på riktigt?! Har idag tvättat typ alla mina trosor och tänker fan slänga de som skaver, är för små och som är oluftiga och bara behålla mina mysiga menstrosor. Uppmanar er att göra detsamma.
3. Att gå upp tidigt på morgonen när man inte har något att se fram emot.

Hur var du i skolan?
Hade bra betyg i mina favoritämnen, gick aldrig på idrotten, satt och läste böcker i min ensamhet tills jag hittade värda människor att hänga med (Victoria och Julia <3) och satt oftast näst längst fram på lektionerna.

Vad blir du stressad av?
Framtiden :((
VåtstocksvägenVåtstocksvägen
Tre saker du älskar:
1. Mina familjer, alltså blodsfamiljen och kompisfamiljen.
2. Återfuktad hyyy.
3. Att vara nyduschad, nyinsmord och lägga sig i en nybäddad säng mmmmmmm.

Hur tror du att andra uppfattar dig?
Tror att jag uppfattas som rätt så trevlig när man väl börjar prata med mig? Annars om man ser mig från håll så tror jag att folk kan tro att jag är rätt otrevlig pga chronic bitch face.

Hur uppfattar du dig själv?
Som en öppen och kreativ person som kan bli överdrivet nervös och orolig i vissa stunder. Är dessutom en typisk homebody.

En situation som du tycker är jobbig/pinsam:
Allmänt småprat med folk jag inte känner/bekanta.

Tre otippade saker om dig:

1. Jag har växt upp med en ensamstående pappa.
2. Jag har två kroniska sjukdomar, varav en av dem påverkar mitt liv dagligen. S/o till alla spoonies där ute <3
3. Enligt spåtanten är jag megamedial? Tror att hon aktiverade mitt tredje öga då det kittlades något extremt i pannan efteråt? Vet dock fortfarande inte riktigt vad ett tredje öga är?

B/W liner + Anemone nemorosaB/W liner + Anemone nemorosa
När känner du dig som vackrast?

De dagar jag vaknar upp med återfuktat ansikte och jag är alldeles mjuk och len. Eller en sommarkväll i Hudik när jag har tvättat håret i havet, är sommarfräknig och myser i någon gammal munktröja. Men även när jag är totalsminkad.

Vad skrattade du åt senast?
Men alltså, har ni träffat Max eller? Det är liksom 50/50 om jag skrattar eller blir svinirriterad på hans tokerier. Today was a good day.

Något du funderat mycket över:
Vad hände med Date-deosarna och parfymerna? Kan ibland sakna dem. Jag var en typisk Street-tjej som i smyg ville vara en Party-tjej, pga alla äldre tjejer använde Party, men kände att jag inte var tillräckligt cool för att använda den :/ Så valde istället Street som jag personligen tyckte doftade godare, men inte hade samma status. Någon mer som upplevde det här konstiga fenomenet i mellanstadiet?

Tre saker du är rädd för:
1. Att bli riktigt, riktigt sjuk igen.
2. Allt som lever i vatten. Speciellt bläckfiskar och valar.
3. Att inte komma på vad jag vill göra här i livet *panique* :)))

Lista hittad hos Alexandra

2 kommentarer:

  1. Haha date-deosarna!! Jag dog när jag läste det <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha men har på riktigt länge undrat om det bara var så på min skola eller även i resten av Sverige!

      Radera