Bra saker just nu

09 april 2016

now
☀️ Första veckan på mitt nya jobb är avklarad.
☀️ Mina arbetskamrater är alla grrls och är så härliga och välkomnande.
☀️ Hallå, våren!! <3
☀️ Det har äntligen blivit dags att plantera den lilla avvon i jord.
☀️ Ska göra en megabeställning från ASOS. Excitement overload.
☀️ Har laddat min Canon A-1 med en Ilford HP5 Plus 400-rulle. Tror det kan bli magiskt.
☀️ Har även skämt bort mig själv med några produkter från Lush (inlägg kommer inom några dagar).
☀️ Snapchatfilter + Max = roligaste kombon ever.
☀️ Jag fyller år nästa vecka!

Hoppas er helg är lika fin som min. Puss! <3

4 kommentarer:

  1. ALLTSÅ KUL MED NYTT JOBB? Vad är det för nåt??? NYFIKEN! eller är det hemligt. KUL med Asos!!!!!! KUL MED FÖDELSEDAG. KUL MED KAMERA. ALLT KUL.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaaaa! Allt är skoj! <3 Jobbar som passhandläggare! :)

      Radera
  2. HALLÅ jobbar du på polisen?!?!? BERÄTTA MER snälla!! pepp och sjukt grattis howeverrrrrrr :)))

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahaha jaaa! Finns inte så mycket att berätta, jobbar som passhandläggare och det är roligt och omväxlande! :) Taaack <3

      Radera