Update

12 juni 2016

Instax Minis & Avocado Trees Hej fina ni. Vad gör ni? Vad händer i era liv? Hur mår ni? Har försommaren varit snäll mot er?

Jag har lyckats dra på mig tre olika förkylningar på mindre än två månader, och har fortfarande en fruktansvärt jobbig hosta som vägrar att ge sig av. Detta i kombination med tids- och inspirationsbrist är anledningen till denna omfattande tystnad. Sry 'bout that <3

Annars då? Jo, jag göder mina avokadoträd (kolla hur massiv min äldsta har blivit!!), köper kläder jag egentligen inte behöver, framkallar svartvitt, kramar på mina vänner och försöker njuta så mycket som möjligt av sommaren. Jag känner att jag äntligen har kommit in i mina jobbrutiner vilket gett mig både mer ork och pepp till att blogga igen, så om ni har några önskemål kring inlägg ni vill se/läsa så får ni gärna skriva här nedanför!

Vi hörs snart igen. Puss så länge <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar