Aprilfavoriter // April Favourites

03 maj 2017

April Favourites
SACHAJUAN Volume Cream
Mitt hår är väldigt tjockt men hårstråna i sig är relativt tunna och lägger sig platta och ledsna över min hjässa. Dock inte när jag använder denna! Jag applicerar den i fuktigt hår från rötterna och en bit ut på längderna, och låter det sedan lufttorka. Funkar typ som saltvattenspray!

BEAUTÉ PACIFIQUE Instant Hydrating Mask
+ AVÈNE Cold Cream
Den här magiska fettkombon är ALLT.  Använder den varje kväll efter att ha syrat mig. Först smörjer jag in mig med Beauté Pacifique-masken och låter den verka i ca 10 minuter, därefter jobbar jag in cold creamen ovanpå det som är kvar av masken. Vaknar upp dagen efter med ett galet lent och återfuktat ansikte. Allt jag önskar mig i livet (nästan).

April Favourites
EMMA HARDIE Moringa Cleansing Balm
Återupptäckte den här rengöringsbalmen i och med att jag har haft väldigt många sminkfria dagar i april, och ville ha något lätt att rengöra ansiktet med. Doftar helt obeskrivligt gott och känns väldigt lyxig på huden. 

April Favourites
NUXE Huile Prodigieuse Multi-Purpose Dry Oil
Livets olja! Har en härlig mild doft och sjunker snabbt in i huden utan att kladda det minsta. Har till och med slutat använda parfym på vardagar då jag har nöjt mig med doften från denna. Sprayar den på kroppen, efter att jag smort in mig med body lotion, för extra fukt (pga kan aldrig få för mycket fukt). Har också använt den i håret när mina längder levt sitt egna liv.

2 kommentarer:

  1. ALLTSÅ! HEJ jag är ditt största fan och älskar allt du gör! <3 <3 <3

    SvaraRadera