Photo Booth #1

18 maj 2017

Mitt liv i photo booth januari - maj ✌🏻🌻

Photo Booth #1Min första visit i Max nya lägga.

Photo Booth #1
Den gången jag var sugen på Ben & Jerry's Cookie Dough samtidigt som jag försökte spara pengar 🙃🙃🙃

Photo Booth #1Full och dann efter att ha dansat sönder benen på en femtiotalsfest i Björnlunda.

Photo Booth #1
Katthäng hos svärföräldrarna.

Photo Booth #1
Fräsch af med ovanligt återfuktad hy!!

Photo Booth #1
Häng med Linnea tittandes på Tjenare Kungen.

Photo Booth #1
Max tog en tripp upp till Sörmland och vi låg mest och hånglade i min säng.

Photo Booth #1
Sen tog jag mitt pick och pack och gled runt i Malmö ett tag.

Photo Booth #1
Sjukhäng med min bästa 1,5-åring hemma hos pappa. Våra bästa barnprogram: Pszczółka Maja, Dimitri, Mumin och Fnissnisse.

Photo Booth #1
Tillbaka i Malmö i en källarstudio en vardagsnatt.

Photo Booth #1
Full 😘🙃

Photo Booth #1
Och senast igår lajvade jag morsa och kollade på Bolibompa med Marysia Skarpeciara ❤️

2 kommentarer: